Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Ny blogg

Av Sarah - 2 februari 2015 14:45

Så, idag skapade jag den här bloggen. Vi får väl se hur länge jag lyckas hålla den igång. Jag lovar inget, inte ens mig själv.


Jag vet inte om färgerna är så bra, det var jobbigt att försöka få till det utan någon form av förhandsgranskning, men, min tanke var lite att man(jag) iallafall skulle bli glad av att läsa(skriva) i bloggen.


Det här med användarnamn är någon av dom mest plågsamma procedurerna i alla sammanhang där man måste ha ett användarnamn. Inte en jävel i Sverige tänker likadant mer än när det kommer till användarnamn, helt plötsligt är alla mina användarnamn upptagna, även dom jag skriver bara för att jag tröttnat och bara vill ha ett jävla användarnamn, så att jag kan komma igång, någon gång. Jag kan väl knappast vara ensam om att tröttna så brutalt, att jag nästan överväger att skita i att bli medlem någonstans bara för att jag inte kommer på ett användarnamn? Jag funderar även på om jag är ensam om att börja leta efter vad som finns i rummet för tillfället och tar något utav det?

Well, den här gången blev det vante, enbart för att jag hade mina vantar bredvid mig.

Jag känner dock alltid en viss typ tillfredsställelse när jag väl funnit min användarnamn. Och Vante är väl inte så hemskt egentligen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 3 februari 2015 13:27

Idag fick jag ett brev ifrån f-kassan om att jag "går eller ska gå ett arbetsmarknadspolitiskt program". Och om jag inte skulle förstå vad dom pratade om stod det även ett ärendenummer och att jag fått ett brev ifrån AF. Saken är att jag inte har en ...

Presentation


Singel, 28 år, har ADHD, depressioner som kommer och går, utbildad konditor med veteallergi och arbetslös. Samt även hundra andra allergier.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards